sâmbătă, 19 iunie 2021

Cece Latouche intre iadul lumesc si "iadul lumesc" al Wachtower/Jw.org: unde credeti ca este mai ocrotita?

 Ce probleme crede ca are Cece Latouche, o ex-Jw in acomodarea sa cu "lumea":


"Așa că abia așteptam și mă tem de ziua asta. Ziua în care colegii mei mă plac suficient de mult încât să vrea să stea cu mine. Șeful meu a venit la noi la prânz și ne-a invitat la cină și la băut. Nu mi-a venit să cred."

"Am fost atât de entuziasmata, dar apoi a apărut anxietatea. Am început cu ce o să mă îmbrac? Despre ce voi vorbi? Aceasta este prima mea ieșire cu non JWs sau foști JWs de anul trecut. Habar n-am cum să comand o băutură alcoolică pentru că nu am comandat una până acum, nu de capul meu oricum."

"Și ce voi vorbi despre cum am scăpat dintr-un cult. Mă tem de asta pentru că simt că acesta este primul meu test pentru a vedea dacă mă pot potrivi cu lumea...Încep să mă panichez desi ieșirea este peste 2 săptămâni!"

"Nu cred că voi dormi la noapte sau în următoarele 2 săptămâni pentru asta... Trebuia doar să vorbesc cu cineva și să mă descarc, sperând că cineva de acolo știe prin ce trec acum. Îmi pare rău pentru discuție și mulțumesc anticipat pentru sfaturi, sugestii sau experiențe."

Comentariul nostru: Nu-ti face probleme draga noastra ex.martora, te descurci tu! O sa treci cu bine testul daca nu cumva bei cateva pahare in plus, care te pot imbata, vomita, chiar droga...lumea e o jungla, draga Cece.

In plus, te poti trezi ca dormi intr-un pat strain! In organizatie erai mai ocrotita, mai ales daca traiai in Russia:erai ocrotita de "iehova" in vre-un lagar din Siberia, intr-o puscarie, batuta, maltratata si violata, sau chiar poti experimenta moartea ca o martira a Jw.org/ Wachtower. Alege: lumea sau "lumea"! Alege iadul lumesc sau iadul Wachtower: problemele tot se vor tine ca scaiul de tine! Cu mare dragoste, Cece! Postarea este o captura de pe site-ul :

:https://www.facebook.com/groups/369777256448136/user/100015790486610 - In foto, Cece Latouc:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu