JW.ORG, MARELE "LICURICI" RELIGIOS 'CORPUL DE GUVERNARE' SI 'STRALUCIRILE SALE DE LUMINA':
In loc de motto: "Daca un cult religios a promovat de-a lungul timpului multe reguli, doctrine si invataturi gresite, poate fi o credinta adevarata? Raspunsul este doar unul singur: Acea credinta promovata de el nu este adevarata!
Sa analizam impreuna un set de sapte invataturi false, dintre cele care au fost predate de Wachtower Society in decursul timpului sustinand ca sunt adevarate, dar pe care aceasta organizatie a fost obligata sa le schimbe, deoarece nu au trecut proba timpului, deoarece acestea s-au dovedit false:
Iata cateva exemple de invataturi si doctrine ale organizatiei care s-au dovedit a fi eronate:
Iata cateva exemple de invataturi si doctrine ale organizatiei care s-au dovedit a fi eronate:
1. "Generatia" anului 1914: a disparut intr-adevar fara urma, ca si un abur care piere, iar invatatura falsa cu privire la ea a fost abandonata si ea demult! A fost in realitate o invatatura mincinoasa! Este greu sa recunosti asta, nu-i asa?
Este mai corect sa spunem ca a fost una dintre "stralucirile de lumina" asa cum isi numea Wachtower/Jw.org invataturile sale atunci cand folosea foarte des aceasta lozinca de manipulare?
Este mai corect sa spunem ca a fost una dintre "stralucirile de lumina" asa cum isi numea Wachtower/Jw.org invataturile sale atunci cand folosea foarte des aceasta lozinca de manipulare?
Domnul Isus Cristos le-a spus celor din timpul sau care se credeau luminati, urmatoarele cuvinte :
"Daca lumina care este in voi ESTE INTUNERIC, cat de mare trebuie sa fie intunericul acesta!"
Daca unele invataturi considerate ani de zile fundamantele au fost eliminate de organizatie deoarece erau interpretari false, le numim "straluciri de lumina", noi mintim constient impotriva adevarului si devenim astfel complicii acestei organizatii!
Fratilor, cum am putut sa numim intunericul o "stralucire de lumina"? Acuzam alte culte ca spun numai minciuni, in timp ce invataturile noastre false, le numim "straluciri de lumina"?
De ce sa avem doua standarde? Ce fel de constiinta avem noi daca gandim asa? Ce fel de interese lumesti pot avea cei care numesc intunericul lumina, iar lumina o numesc intuneric?
Iata un exemplu in acest sens : Care era scopul declarat al revistei Treziti-va, considerata o "stralucire de lumina", dar care s-a dovedit a fi de un intuneric bezna?
Iata ce era scris pe pagina interioara a publicatiei, editata in milioane de exemplare: "Această revistă întăreşte încrederea în promisiunea Creatorului, referitoare la instaurarea unei lumi noi, paşnice şi sigure, înainte ca 'generaţia' care a văzut evenimentele din 1914 să dispară!'
S-a intamplat asa dupa cum a sustinut aceasta revista Treziti-va? Nu! Generatia care a vazut evenimentele anului 1914 a disparut demult, iar invatatura mincinoasa cu privire la ea, a fost si ea abandonata de Wachtower! A fost o explicatie falsa, sau nu? A fost o "stralucire de lumina" intr-o lume intunecata, asa cum sustinea organizatia?
Nu a fost deloc o "stralucire" de lumina si putem sustine cu probe ca explicatia aceea s-a dovedit a fi falsa!
Organizatia a mai dat intre timp alte patru explicatii false cu privire la aceasta generatie, si este aproape sigur ca va mai da si altele, deoarece isi schimba foarte des doctrinele, iar explicatia trebuie revizuita obligatoriu din cand in cand!
2. Invatatura despre oi si capre, care sustinea ca acestea sunt alese si separate incepand din anul 1914, o data care a fost schimbata si mutata ulterior in anul 1935, care la randul ei a fost abandonata de organizatie incepand cu anul 1995! Evenimentul separarii oilor de capre a fost plasat ca va avea loc in viitor!
Iata ce recunostea Corpul de Guvernare in Turnul de Veghe despre acest eveniment :
"Dar timpul când Isus va pronunţa judecata finală asupra oilor şi caprelor din parabolă este încă de domeniul viitorului. Când Fiul omului va veni în calitate de Judecător, el va constata că mulţi creştini adevăraţi — de fapt „o mare mulţime“ de oi dedicate — întrunesc cerinţele pentru a supravieţui părţii finale a ‘necazului celui mare’ şi pentru a intra în lumea nouă"! W 95/15/10, paragr.21!
Da, alegerea oilor de capre nu se mai face incepand din anul 1914, 1918, sau din anul 1935 comform invataturii predate de Rutherford, ci va avea loc in viitor, atunci cand va veni Domnul Hristos!
Conform noii invataturi elaborata de Wachtower in anul 1995, alegerea oilor de capre este asadar de domeniul viitorului! Asta ne arata foarte clar ca organizatia sa trezit deodata ca are in staulul sau atat oi, cat si capre! Este foarte amuzant, nu-i asa?
Problema si mai amuzanta, este aceea ca pana ce nu vor fi separate in viitor la venirea Domnului, ea nu poate stie exact care dintre membrii sai sunt oi, si care sunt capre! Poate face doar simple presupuneri!
"Dar timpul când Isus va pronunţa judecata finală asupra oilor şi caprelor din parabolă este încă de domeniul viitorului. Când Fiul omului va veni în calitate de Judecător, el va constata că mulţi creştini adevăraţi — de fapt „o mare mulţime“ de oi dedicate — întrunesc cerinţele pentru a supravieţui părţii finale a ‘necazului celui mare’ şi pentru a intra în lumea nouă"! W 95/15/10, paragr.21!
Da, alegerea oilor de capre nu se mai face incepand din anul 1914, 1918, sau din anul 1935 comform invataturii predate de Rutherford, ci va avea loc in viitor, atunci cand va veni Domnul Hristos!
Conform noii invataturi elaborata de Wachtower in anul 1995, alegerea oilor de capre este asadar de domeniul viitorului! Asta ne arata foarte clar ca organizatia sa trezit deodata ca are in staulul sau atat oi, cat si capre! Este foarte amuzant, nu-i asa?
Problema si mai amuzanta, este aceea ca pana ce nu vor fi separate in viitor la venirea Domnului, ea nu poate stie exact care dintre membrii sai sunt oi, si care sunt capre! Poate face doar simple presupuneri!
Ce ne-am mai amuza, daca ea ar trage intr-adevar concluzii gresite cu privire la oile ei! Adica, sa creada ca oile sunt capre, iar caprele din staul oi!
Regatul Domnului nostru Isus Cristos, nu poate fi nicidecum numit "lumea noua", -- sau "Noua Ordine Mondiala", expresii care sunt niste denumiri omenesti false care nu se regasesc deloc in Biblie! Termenul scriptural corect este Regatul sau Paradisul lui Hristos si este vesnic! El nu este nicidecum o constructie de natura omeneasca, trecatoare!·
3. Invatatura conform careia in anul 1935, sa inchis "chemarea cereasca", adica speranta oferita de evanghelia secolului intai!
In Turnul de Veghe din 1/5 2007 p.30,31, Organizatia revine asupra explicatiei false din trecut, si ne spune foarte clar că în anul 1935 nu s-a închis deloc uşa pentru speranţă cerească asa cum au crezut zeci de ani TOTI Martorii lui Iehova dupa invatatura falsa data de Rutherford!
Martorii lui Iehova au predicat-o insa zeci de ani in congregatii si in public! Au predicat inca o invatatura falsa dupa aceea cu 'Generatia' anului 1914 si aceea ci 'alegerea oilor de capre'!
Da, ati citit bine: Organizatia a sustinut ca in 1935 s-a inchis uşa pentru chemarea cereasca, dupa cum au si trambitat in mod fals ani de zile in publicatiile organizatiei! Ce a facut in realitate organizatia conform explicatiei eretice date in anul 1935? A inchis usa in nas oamenilor cu privire la speranta cereasca, o usa care a fost lasata deschisa de insusi Domnul nostru Isus Hristos si care trebuia sa ramana asa, pana la a doua sa venire!
Realizeaza Corpul de Guvernare acest pacat urias pe care la comis? Da de unde! A realizat organizatia ca prin invatatura data a impiedicat zeci de ani predicarea chemarii ceresti?
De ce nu a reparat deloc aceasta eroare incepand cu anul noii explicatii, adica din anul 2007, ca sa se predice iar chemarea cereasca de vreme ce ea nu este incheiata? De ce se predica in continuare oamenilor o tot o chemare pamanteasca ca fiind speranta scripturala pentru crestini? Cand au schimbat oare Isus Hristos si apostolii sai evanghelia originala a chemarii ceresti?
Ne convine s-au nu, evanghelia predicata astazi de Jw.org este eretica, mincinoasa si complet in afara invataturilor lui Isus si ale apostolilor sai! Conform Bibliei, toti crestinii au o singura speranta: una cereasca! Nici un reformator religios nu avea voie sa schimbe speranta originala a discipolilor, nici macar un inger, ne spune apostolul Pavel: "Mă mir că, de la Cel care v-a chemat cu bunătatea nemeritată a lui Cristos, treceţi atât de repede la o altă veste bună! Dar nu este alta. Sunt însă unii care vă tulbură şi vor să denatureze vestea bună despre Cristos. Dar, chiar dacă vreunul dintre noi sau un înger din cer v-ar anunţa o altă veste bună decât aceea pe care v-am anunţat-o noi, să fie blestemat! Aşa cum am spus noi deja, aşa spun şi eu acum din nou: Cine vă anunţă o altă veste bună decât aceea pe care aţi primit-o, să fie blestemat!" Galateni 1:6-9! Nici macar apostolii s-au apostolul Pavel nu mai puteau sa revina ca sa schimbe evanghelia si speranta initiala a discipolilor!
Apostolul Iuda este si el categoric : "Iubiţii mei fraţi, dându-mi toată silinţa să vă scriu despre salvarea noastră comună, am găsit că este necesar să vă scriu ca să vă îndemn să luptaţi din greu pentru credinţa care le-a fost dată sfinţilor o dată pentru totdeauna"!
Aroganta, incapatanarea si mandria i-au impiedicat mereu pe conducatorii organizatiei sa-si recunoasca erorile grave facute in doctrinele si invataturile lor in decursul timpului!
Apostolul Iuda este si el categoric : "Iubiţii mei fraţi, dându-mi toată silinţa să vă scriu despre salvarea noastră comună, am găsit că este necesar să vă scriu ca să vă îndemn să luptaţi din greu pentru credinţa care le-a fost dată sfinţilor o dată pentru totdeauna"!
Aroganta, incapatanarea si mandria i-au impiedicat mereu pe conducatorii organizatiei sa-si recunoasca erorile grave facute in doctrinele si invataturile lor in decursul timpului!
4. Apare inca o invatatura falsa cu "generatia", dar Wachtower isi ia masuri de siguranta : Foloseste expresia in coada de peste, "dupa cat se pare"! Nici da, nici nu! Adica, este posibil sa fie asa, cum este posibil si sa nu fie! In Turnul de Veghe din anul 2010, 15/4 pag. 10, parg. 14, se publica o noua explicatie in legatura cu subiectul "Generatia":
"Deşi nu putem stabili cu exactitate durata ‘acestei generaţii’, este esenţial să păstram în minte câteva aspecte referitoare la termenul „generaţie" De obicei, acest termen se referă la oameni de diferite vârste, care sunt contemporani o anumită perioadă din viaţa lor. În plus, o generaţie nu durează foarte mult şi are un sfarşit. Exod 1:6.
"Aşadar cum ar trebui SA INTELEGEM expresia, "această generaţie"? După CAT SE PARE Isus a vrut să spună că cei
care traiau atunci cand semnul incepea sa se implineasca era 'generatia'. Oh, Iehova! Cat le mai permiti acestor oameni sa ne minta in Numele Tau? De ce oare le-ai permis sa schimbe evanghelia Fiului Tau, cu una falsa? Ce vor face oare la urma, in fata judecatorului tau, Isus Hristos?
Cine mai poate inghiti inca o explicatie despre "Generatie", dupa atatea erori grave facute? Doar Corpul de Guvernare si conducerea Wachtower! Multi Martori sinceri nu mai pot crede asa ceva, dar de frica excluderii si a politicilor dure de evitare promovate de organizatie, se fac ca ploua! Nimeni nu mai este dispus sa riste ruperea relatiilor sale cu famila, prietenii si altii dupa ce vad riscurile la care s-au expus multi apostatii dar si dezasociatii! Intr-adevar organizatia foloseste din plin aceasta capcana uriasa si mizerabila in care a prins captivi milioane de oameni sinceri!
Dupa ce sa fript de nenumarate ori cu explicatiile sale 'exacte', organizatia foloseste acum cu prudenta expresia, "dupa cat se pare"! Da, dupa cat se pare, organizatia sufla acum si in iaurt, dupa ce mai inainte s-a ars de atatea ori cu 'explicatii' false referitoare la termenul "Generatie!".
care traiau atunci cand semnul incepea sa se implineasca era 'generatia'. Oh, Iehova! Cat le mai permiti acestor oameni sa ne minta in Numele Tau? De ce oare le-ai permis sa schimbe evanghelia Fiului Tau, cu una falsa? Ce vor face oare la urma, in fata judecatorului tau, Isus Hristos?
Cine mai poate inghiti inca o explicatie despre "Generatie", dupa atatea erori grave facute? Doar Corpul de Guvernare si conducerea Wachtower! Multi Martori sinceri nu mai pot crede asa ceva, dar de frica excluderii si a politicilor dure de evitare promovate de organizatie, se fac ca ploua! Nimeni nu mai este dispus sa riste ruperea relatiilor sale cu famila, prietenii si altii dupa ce vad riscurile la care s-au expus multi apostatii dar si dezasociatii! Intr-adevar organizatia foloseste din plin aceasta capcana uriasa si mizerabila in care a prins captivi milioane de oameni sinceri!
Dupa ce sa fript de nenumarate ori cu explicatiile sale 'exacte', organizatia foloseste acum cu prudenta expresia, "dupa cat se pare"! Da, dupa cat se pare, organizatia sufla acum si in iaurt, dupa ce mai inainte s-a ars de atatea ori cu 'explicatii' false referitoare la termenul "Generatie!".
5. Invatatura despre "sclavul fidel", a fost schimbata din nou!
Iata cum suna inainte explicatia data in cartea "Sa depunem o marturie temeinica despre Regarul lui Dumnezeu", o carte ce a fost editata in 2009 :
Iata cum suna inainte explicatia data in cartea "Sa depunem o marturie temeinica despre Regarul lui Dumnezeu", o carte ce a fost editata in 2009 :
In capitolul 14, la paragr.14 se spunea astfel: "În prezent, cei aproximativ 7 000 000 de Martori ai lui Iehova din cele peste 100 000 de congregaţii de pe tot pământul, acţionează în unitate şi împărtăşesc aceleaşi convingeri".
cum este posibil acest lucru într-o lume plină de conflicte şi de concepţii dezbinatoare?
"Unitatea lor este în primul rând rezultatul îndrumărilor ferme şi clare pe care Isus Cristos, Capul congregaţiei, le oferă prin „sclavul fidel...“, reprezentat de Corpul de Guvernare Matei 24:45–47.
Totodata, este rezultatul faptului că familia mondială de fraţi se conformează de bunăvoie îndrumărilor din partea Corpului de Guvernare!
Expicatia din anul 2009 din cartea mentionata o puteti citi aici:
Totodata, este rezultatul faptului că familia mondială de fraţi se conformează de bunăvoie îndrumărilor din partea Corpului de Guvernare!
Expicatia din anul 2009 din cartea mentionata o puteti citi aici:
Iata acum care este noul "sclav fidel si prevazator", conform schimbarii explicatiei : Este chiar Corpul de Guvernare, care in 2009 se intitula a fi doar reprezentantul vechiului "sclavului fidel si prevazator", care atunci era format din circa 13.000 de membrii unsi care se impartaseau din simboluri la cina comemorativa an de an, iar numarul lor era in ultimul timp in crestere continua! Insa, iata ca dupa aproximativ 3 ani, in anul 2012, Wachtower schimba brusc explicatia :
"Sclavul fidel si prevazator" este de data aceasta insusi Corpul de Guvernare, care mai inainte era doar un reprezentant umil al vechiului "sclav fidel si prevazator"! Evident ca a avut loc o rascoala, adica in termeni politici o lovitura de palat, data la sediul mondial : "Vechiul sclav" a fost rasturnat de la putere! Cine a decis asta? Nu se stie! Nu este oare aceasta ca si o rascoala de tip "Core, Datan si Abiram? Cand rascoala este facuta la sediul mondial nu se pune, nu-i asa fratilor?
Iata ce spune organizatia in Turnul de Veghe din 15/7, 2013, putin mai jos, dupa comentariul nostru cu privire la "sclavul fidel si prevazator":
Atunci, cine este sclavul fidel şi prevăzător? Nu este Russell asa cum sa spus la inceput, inainte de anul 1914! Sclavul fidel nu mai este reprezentat nici de cei care se impartasesc la cina comemorativa, asa-zisa clasa unsa asa cum s-a sustinut pana in anul 2012, toamna, cand a fost lansata prima data noua explicatie la intrunirea anuala din 6 octombrie! Oricum, vechiul scalv nu a protestat deloc, pentruca era doar un paravan! S-au o fi protestat, dar nu stim noi! S-au poate ca a tacut si el , tot de frica excluderii!
De data aceasta, din anul 2012/2013, "sclavul fidel" este chiar Corpul de Guvernare!
Desi explicatia le-a cazut foarte greu la stomac, ca un pietroi, Martorii lui Iehova au inghitit si de data aceasta "explicatia", ca pe o galusca! De frica excluderii lor ca "apostati', desigur!
Oricum, stati linistiti, pentruca nici macar copiii Martorilor lui Iehova nu mai pot crede asa ceva! Iata ce se spune in Turnul din anul 2013, 15/7, pag.22, paragraful 10 10 Cine este deci sclavul fidel şi prevăzător? În armonie cu modelul lui Isus, care a hrănit mulţi oameni prin intermediul câtorva, acest sclav este alcătuit dintr-un mic grup de fraţi unşi care sunt direct implicaţi în pregătirea şi furnizarea hranei spirituale în timpul prezenţei lui Cristos. Pe parcursul zilelor din urmă, fraţii unşi care alcătuiesc sclavul fidel au slujit împreună la sediul mondial. În ultimii ani, acest sclav a fost Corpul de Guvernare al Martorilor lui Iehova. Să remarcăm totuşi că termenul „sclav“ din ilustrarea lui Isus apare la singular, indicând că este vorba despre un sclav colectiv. Aşadar, membrii Corpului de Guvernare iau decizii împreună, ca grup.
6. Din 2012/2013/ sa schimbat si invatatura despre clasa "sclavului rau"! Surpriza : Dupa ce zeci de ani organizatia a sustinut ca "apostatii" sunt "clasa sclavului rau" si i-a batjocorit in fel si chip lipindu-le o groaza de etichete false, explicatia se intoarce acum cu 180 de grade :
6. Din 2012/2013/ sa schimbat si invatatura despre clasa "sclavului rau"! Surpriza : Dupa ce zeci de ani organizatia a sustinut ca "apostatii" sunt "clasa sclavului rau" si i-a batjocorit in fel si chip lipindu-le o groaza de etichete false, explicatia se intoarce acum cu 180 de grade :
"Apostatii nu mai sunt numiti in noua explicatie "clasa sclavului rau"! Exista "apostati' spune organizatia, dar nu mai sunt o clasa! In schimb, "sclavul rau" ar putea fi chiar "sclavul fidel", adica Corpul de Guvernare, daca va prigonii pe tovarasii sai de slujba! Asta chiar ca-i buna!
Iata ce scrie organizatia in chenarul de la pagina 24/25 : "Isus a vorbit despre un sclav rău care se gândeşte în inima lui că stăpânul întârzie şi care începe să-şi bată tovarăşii de sclavie. Isus a spus că, la venire, stăpânul îl va pedepsi pe acel sclav rău „cu toată asprimea“. Citeşte Matei 24:48–51.
De zeci de ani aceasta organizatie isi bate tovarasii de slujba, si-i exclude, spunand ca sunt "apostati"! Chiar si pe cei care s-au dezasociat de buna voie, ii declara exclusi!
"A prezis Isus Hristos ca în zilele din urmă va exista o clasă a sclavului rău? Nu. Este adevărat că unii au manifestat un spirit asemănător cu cel al sclavului rău descris de Isus. Pe aceştia îi numim apostaţi, indiferent că au făcut parte dintre cei unşi sau din ‘marea mulţime’ Rev. 7:9. Însă aceştia nu alcătuiesc o clasă a sclavului rău. Isus nu a spus că va numi un sclav rău. In realitate cuvintele sunt un avertisment adresat "sclavului fidel şi prevăzător!"
7. Invatatura cu privire la, - "CINE ESTE IN REALITATE GOG din Magog": Nu mai este Satan Diavolul, CA MAI INAINTE, CI UN GRUP DE NATIUNI!
Iata ce spunea INAINTE organizatia in Turnul de Veghe din 15/3/2009, pag. 28 : "Ura lor va ajunge la apogeu când Gog din Magog, Satan Diavolul, va declanşa un atac împotriva slujitorilor lui Dumnezeu de pe tot pământul. În cele din urmă, ‘vom privi triumfători’ înfrângerea umilitoare a vrăjmaşilor. Ce extraordinar va fi să vedem sfinţirea deplină a numelui lui Iehova! Ezec.38:18,22,23.
Iata insa ca in anul 2015, Turnul de Veghe din 15/7/pag.17, paragr. 10, Wachtower isi schimba explicatia despre Gog din Magog : Gog nu mai este Satan Diavolul, Gog este doar "un grup de natiuni" :
"Sub inspiraţie divină, profetul Ezechiel a arătat CE VA FACE GOG din Magog, CARE REPREZINTA O coaliţie de naţiuni!" Articolul intreg il puteti citi aici :
Iata ce sfat bun ne oferea un Turn de Veghe : "Atunci cand oamenii sunt in mare pericol de la o sursa pe care nu o suspecteaza sau sunt indusi in eroare de cei pe care ii considera prietenii lor, este rauvoitor sa-i avertizezi? Ei pot prefera sa nu dea crezare avertismentului. Acesta le poate chiar displacea. Dar elibereaza aceste lucruri pe cineva de la responsabilitatea morala de a da acest avertisment?"- Wachtower, Turnul de Veghe, 15 ianuarie,1974, pag. 35! Acesta este si motivul MORAL pentru care avertizam fratii!
Am prezentat doar sapte dintre invataturile fundamentale crezute si predicate de Martorii lui Iehova zeci de ani, atat in congregatii, cat si in public! Deoarece ele au fost cladite pe nisip, s-au prabusit! Daca ar fi fost cladite insa pe stanca Hristos, adica pe invataturile sale, cu siguranta invataturile ar fi ramas in picioare!
Ar fi bine ca Jw.org sa nu mai ofere niciodata invataturi false si minciuni in Numele Domnului Iehova si al Domnului Hristos, ca venind de la ei! Iehova si Isus nu ne transmit NICIODATA invataturi false!
Sa nu mai vorbeasca de loc ca din partea lui Iehova, pentruca el nu i-a folosit niciodata ca profeti ai sai!
Daca Iehova i-ar fi folosit ca prooroci ai sai, EI ar fi transmis numai Adevarul! Este foarte adevarata aceasta concluzie, nu-i asa?
Iata unul dintre argumentele scripturale cu privire la MINCIUNI
Iata unul dintre argumentele scripturale cu privire la MINCIUNI
"Şi dacă vei zice în inima ta: „Cum vom recunoaşte cuvântul pe care nu l-a spus Iehova?“
"Când profetul vorbeşte în Numele lui Iehova şi cuvântul nu se adevereşte sau nu se împlineşte, atunci cuvântul acesta nu l-a spus Iehova. Profetul l-a spus din înfumurare. Să nu te temi de el». Deutronomul 18: 21,22!
CONCLUZIA? MARELE 'LICURICI' CARE EXISTA SI PE AXA NOASTRA, WARWICK- ROMA - BUCURESTI, CORPUL DE GUVERNARE NE OFERA 'STRALUCIRI DE LUMINA' CARE SUNT DE FAPT INTUNERIC:
IISUS A AVUT DREPTATE: "Domnul Isus Cristos le-a spus celor din timpul sau care se credeau luminati, cuvintele :
CACI DACA LUMINA CARE ESTE IN VOI ESTE INTUNERIC,
"CAT DE MARE TREBUIE SA FIE INTUNERICUL ACESTA"!
"CAT DE MARE TREBUIE SA FIE INTUNERICUL ACESTA"!
DA, 'Stralucirile de Lumina" Jw.org, sunt ASEMANATOARE CU 'LUMINA' CARE ERA SI IN INIMA CONDUCATORILOR IUDEI! LUMINA LOR ERA DE FAPT UN INTUNERIC DENS!
In foto: cei ce patroneaza 'stralucirile de lumina', doctrinele false si cei ce le predica mai departe:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu