duminică, 9 iunie 2013

Bilant sau spovedanie de Duminica



Dupa sase luni, de cand mi-am dat demisia din cultul Organizatia Religioasa Martorii lui Iehova, am facut un mic bilant personal si am observat urmatoarele lucruri, care ma indeamna sa ma "spovedesc" un pic:

1. Sunt liber de indoctrinarea si manipularile Cultului, si ma simt foarte bine!

2. Mi-am dat seama cine sunt cu adevarat prietenii mei din organizatie, toti trecand prin testul despartirii...unii l-au trecut aratand curaj si fidelitate , altii de frica represaliilor stau cu "capul la cutie" facandu-se ca nu ma cunosc, ...cei ma-i indoctrinati au trecut in tabara detractorilor, dindu-le o mana de ajutor in discreditarea mea la programele unor congregatii, in raspandirea unor minciuni de genul : "ferit-va de Emil, ca pandeste prin teritorii, indemnand fratii sa demisioneze",... ca am si trecut la Asociatia Martorilor lui Iehova, Credinta Adevarata de la Cluj... pana si Supraveghetorul de Circumscriptie raspandeste aceste minciuni.

3.Atacul sustinut contra familiei si rudelor cu scopul de ai speria, cerandu-le expres sa se fereasca de mine. Am participat la o prezentare de produse de la firma Coral Club, tinuta in sala de conferinte a unui hotel, impreuna cu un exclus, prieten bun, cu unii Martori din cele 2 congregatii, si alti invitati. In urma unor informatii primite, doi pioneri speciali, au dispus anchetarea martorilor lui Iehova care au participat la acest eveniment. Multumesc "tradatorului" care i-a informat, pentru ca mi-a facut pana la urma un serviciu deosebit! Ce spune-ti de drepturile omului domnilor reprezentanti ai Cultului? Martorii lui Iehova nu au voie la prezentari daca acolo vine un exclus, pentru ca vor fi anchetati!? Cum ramane atunci cu dezasociatii si exclusii care vin la sala Regatului, desteptilor, care sunteti si pastori!? Acolo au voie? Dar la o prezentare publica, la un hotel din Braila, nu? Oameni buni, pana acolo a-ti ajuns? Sa incalcati flagrant drepturile omului, sa anchetati pe martorii lui Iehova care merg la manifestari publice,cum ar fi prezentarile de produse a-le unor firme, numai pentru ca acolo participa si fosti martori, exclusi sau dezasociati!? Iarasi folositi standarde duble?

4. Cumnatul meu, Goea Dumitru, a fost anchetat de un comitet judiciar, pentru ca le-a marturisit unor batrani de congregatie, ca nu crede in noua doctrina a "sclavului", publicata in Turnul de Veghe din 15/7 2013... nu crede in profetia cu venirea lui Hristos in anul 1914 ,si in invierile de dupa 1919, de asemenea nu mai crede ca speranta cereasca a crestinilor sa incheiat in anul 1935. El nu mai preda un raport de activitate incepand cu 1 ianuarie 2013, cerandu-le argumente Biblice pentru aceasta regula necrestina. De mentionat mai este si faptul ca dl. Goea Dumitru s-a impartasit la Comemorare (cina Domnului), incepand cu anul 2011. Cred ca a tras si asta la cantarul excluderii sale din congr, Braila-nord, cat si faptul ca-mi este cumnat. De ce l-ati exclus domnilor, dragilor fosti colegi? Ca sa bagati frica in membrii celor doua congregatii din Braila?. Tremura chilotii pe voi ca vor pleca si altii din organizatie si ca ve-ti fi trasi la raspundere de superiorii, de care sunteti si coordonati?. In curand ve-ti da socoteala despre toate abuzurile pe care le faceti de ani de zile! Domnul Isus si apostolii sai, ar fi procedat ca voi!?.Cum dovediti cu Biblia, unele doctrine ca acestea: venirea lui Isus in anul 1914, invierea crestinilor incepand cu anul 1919, cine este "scvlavul fidel si prevazator"astazi, incheierea chemarii ceresti in anul 1935, obligatia predarii raportului de activitate, etc. Daca nu aveti argumente Scripturale sa sustineti aceste doctrine necrestine, de ce excludeti oamenii pentru invataturile nebiblice pe care le-ati sustinut si promovat pana acum?

5. Astazi, Duminica, sotia este la Sala Regatului, fiul meu la fel, unele rude si prieteni sunt si ei prezenti la programul Cultului. Le urez succes in a sustine pana la capat Corpul de Guvernare, invataturile sale nebiblice, si abuzurile pe care le face Organizatia,cu regulile sale interioare, incalcand grav drepturile Omului!

6. Mie nu-mi mai pasa de aceste manifestari religioase, si nici de Cultul ,Organizatia Religioasa Martorii lui Iehova, din Romania, de care m-am despartit definitiv! Nu doresc sa ma-i am de-a face cu oamenii lui. Sa-si faca treaba in continuare! Sper ca Parlamentarii din Romania, sa introduca in noua Constitutie a Romaniei, un paragraf, care sa oblige Cultele sa respecte drepturile omului ,si in interiorul lor, prin schimbarea unor Reguli, ca sa nu mai fie"stat in stat"! Greu de crezut totusi, ca "amantii politici" a-i Religiilor din Romania,si nu numai, sa faca asa ceva de buna voie! Poate odata cu schimbarile economice, politice,sociale ale Globalizarii, se va gasi cineva care sa puna "sula in coaste", celor care vegheaza la respectarea drepturilor omului ,sa oblige religiile sa respecte si ele libertatile crestine!

                                                  S'auzim numai de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu